Borta riktigt bra och hemma så himla bäst! Ny bloggdag - TISDAG!

   Har saknat min säng. Har saknat min Älskling. Har saknat mina sätt att göra saker på.

   Har njutit av skogsutsikt. Har njutit av det årliga Lisebergandet. Har njutit av mammas mat.

   Det blev tidigt till Götet i år. Allt är lite omkullrört sedan jag blivit med Älskling. Plötsligt har vi en annan att ta hänsyn till vid skollovens planeringar, och tidpunkter till alla utfärder får anpassas till två vuxnas möjligheter och hinder. Som den här resan kunde vi inte göra ihop eftersom hans jobb och annat kom emellan. Det är nytt och spännande att pussla och ovant att ha någon att sakna när pusslet faller på plats utan den tredje biten.
   Jag har försökt att vara bestämd med att vi inte ska resa utomlands utan varandra i alla fall de första fem åren eftersom jag bara tycker det. Men vi får se om det måste ruckas på. Krillet har också behov och det närmsta året verkar bli lucklöst för Honom... Ja,ja. Time will tell.

   Det blir ett dagbyte från måndagsbloggen till tisdag. Jag ska prova imorgon och se om det blir bättre. Måndagen behövs för att träna på morgonen. Jag har en rygg och en höft som säger ifrån efter helgen och vill ha sig ett gympass. En utbränd Lotten är redan använd till sin maxgräns med både blogg- och Krillbestyr.
   Inget roligt att konstatera. Positivt är i alla fall att jag börjar se var mina gränser går. Så imorgon lägger jag upp ett litet inlägg till och sen får jag utvärdera hur det känns framöver.

   Stor kram till dig som vill!
   Kära läsare, en härlig måndag i den nya veckan på dig så kanske du kikar in imorgon igen!

   RungRung!

   HajHaj! :)

 

Labels: , , ,