KBGF - KolloBarnsGräsFörälder! Booyah!

   Så skulle hon ha sagt om hon var här och jag skulle iväg så hon fick sköta sig själv ett tag. Ååå, lilla Krill! Saknar dig, men BOOYAH!!! ;D Det är allt riktigt göttigt - hehe.

   Cyklade ut kl 05.50 imorse och njöt av havet. Kom hem och slet fram städlusten. Slängde i tvätt och nu, nu är det KBGF for real :)

   Kollo har hon haft sedan första året hon fick. Det är en verklig favorit för vårat stadsbarn. Mitt uppe i skogen nära småländska gränsen med allt som vi inte har i Malmö. Skog, insjö, vildsvin och mygg. Hurraglad är hon varje år när det bär iväg med myggsprayen i högsta hugg.

   Själv är jag sent ute idag så det blir den första kortisbloggen på länge! Jag bloggar mer imorgon.

   Nu ska det ringas samtal om föreläsningar genom NBV, Nykterhetsrörelsens Bildningsverksamhet, uppe i Gävleborg/Dalarna trakten till hösten och redigeras i manus. Ett kapitel till som sys ihop idag :) Yes!

   Kära läsare - jag önskar dig en underbar dag och en härlig fortsatt vecka. Tiita gärna in imorgon för då kommer ett längre inlägg :)

   Stor kram till den som vill!

   KolloBarnGräsFöräldern rungar av med ett ändalyktviftande och sambainspirerat vinkande, tjoande, glatt och nystädat -

   HajHaj

 

Labels: , , , , , , , , , , ,