Början på avslut av Bok2. Några dagar kvar av skrivande...

   Avslut är svåra även i bokskrivarsammanhang. Jag går i tankar på hur det sista i Bok2 ska se ut. Jag är en sådan författare att jag behöver ha den inledande meningen av ett kapitel sen öser det bara på. Så jag tänkte att eftersom jag nu går i det varje vaken stund så får det även sin plats här i bloggen ;) Jag känner att den kläcks när som helst. Så när du läser andra delen som jag kallar "Nuet" i det avslutande kapitlet av min andra bok kära läsare då får du se hur den meningen blev :D

   Annars är det så att jag har både Krillet och Älsklingen hemma och båda i krassliga tillstånd. Nu ska jag klara mig undan. Barnet har fått en magbacill och mannen en knäpp i ryggen. Trots det badar jag varje dag och lever livets glada sommardagar. Jag är mycket nöjd med den här värmeböljan. Jag känner att jag tinar upp för varje dag! Jag kommer att få vara frisk och dom kommer att snabbt krya på sig båda två! Häpp!

   Det blir bara en kortis idag igen. Tvättstugan väntar och jag har haft sovmorgon då jag fick sitta med Krillet mitt i natten när hon var dålig. Stackarn!

   Kära läsare! Är du i Malmö på sommaren så besök Sibbarpsbadet vid gräsmattorna ute vid campingen. Inte Barnviken utan dom gräsmattor och bryggor som vetter ut mot havet. Mycket fint!

   Stor kram till den som vill!

   Men ett lockande böljande från våg och Sol rungar jag av

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , ,