Skönt att vara hemma! Men borta bra! ;)

   Nya smultronställen i Stockholm. Nya motionsrundor i Göteborg. Nya och gamla band stärkta. Det känns riktigt bra att ha gjort den här rundturen i sommar.
   Min mamma är hemma från Sahlgrenska och vi hoppas att allt ska bära för hennes rehabilitering nu!

   Det blir en kortisblogg idag. Jag har skrivande att fortsätta med och annat som ska på plats efter 11 dagars turande.
   Det är nu jag behöver vila - Sverigeresan det här året var ett väldigt kraftprov.

   Det har känts särskilt skönt att vara i tillfrisknande på sistone. Jag har sett mycket sommardrickande och kunnat glädjas åt att slippa. Jag kan umgås med Krillet från hjärtat, jag främjar min hälsa, förmåga till oförställd glädje i mina relationer och spar massor med pengar, för att bara nämna en bråkdel av alla fördelar med att vara nykterist ;)
   Jepp! Gott att leva idag med! :D

   Kära läsare! Till dig ber jag en god, skön och glad helg. En STOOOR kram till den som vill!
   Allt gott!

   Nu rungar vi av med en solig hälsning med slappa sommarstunder i släptåg -

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , ,