Medverkar i stark dokumentär på You Tube, tryck på G + en massa länkar idag :)

   Kära läsare!

   Nu händer det gräjjor! Så himla kul att flera saker som i och för sig varit saker som jag gjort under loppet av det senaste året (drygt) men som nu allihop bara studsar ut i offentligheten på en och samma gång. Så dagens blogginlägg blir mest länkar...

   Först ut -

   Tillsammans med bröderna Burton, Isak och Paul, genom deras verksamhet Gatudrömmar gjordes en dokumentär för två veckor sedan och nu finns den att se på YouTube.
   Jag är mycket nöjd med vårt samtal. Vi pratar mycket och bland annat kring alkohol som en drog, kring livet och inspiration samt och om ungdomars rätt till att växa upp utan alkohol och andra droger som stör och bryter ner deras naturliga sociala, psykiska och fysiska utveckling och hämmar deras framsteg. Spännande!
   GÅ GÄRNA IN PÅ YouTube OCH TITTA, GILLA o DELA :)

   Tvära kast till ALLERS nr 36 som kommer ut i handeln torsdag 29/8 2013. Mycket, mycket fin artikel av anja Ek och foto David Bergström (vilka otroligt duktiga journalister och fotografer det finns :)

   Sen har jag lagt ut hela artikeln från FEANTSA:s Summer 2013 Homelessness and Mental Health där jag medverkar med en artikel, Was a choice ever made?, som jag skrev tidigt i somras. Så himla kul!

   Bok2 har nu fått namn! :)

   NU HAR DANSEN BÖRJAT

   YIPPEEE!

   Nu måste jag gå. Kära läsare! Jag önskar dig en härlig mitt-i-veckan-dag!

   STOOOR kram till den som vill ha!

   Rung-eli-rung med en önskan om att du gärna får gilla YouTube-klippet och dela det vidare. Det vi tar upp i inslaget är tunga frågor + att vi har uuur-kul ;)

   HajHaj!

 

Labels: , , , , , , , , , , ,