Mmm! Artikel i EU-magasin :D Mmm! IOGT-NTO med familjehelg i Aspan ;D Mmm! Manus ett klick iväg från tryck!

   Många godisbitar som faller på plats den här veckan. Familjehelgen med vår underbara nykterhetsrörelses IOGT-NTO är ju den viktigaste i alla fall :) sen får dom andra två, artikeln i FEANTSAs SUMMER 2013 - Homelessness and Mental Health nummer och Nu har dansen börjat på G till tryckeriet fredligt dela andra plats :)

   Det blir en riktig kortisblogg idag. Jag har Selina på väg hit om ett par timmar. Nu ska det planeras dokumentärfilm inför boksläppet på Biograf Spegeln 16/10. NBV och mina böcker ska vävas in i en inspirerande kortfilm om kreativitet och ungas möjligheter till utveckling med nykterhet som förgrund. TREVLIGT :D

   Det är mycket nu så jag får prioritera. Min ork är nr 1 en dag som denna så nu är det lugnt tempo som råder. Mycket är förberett så nu ska Krillet iväg till skolan och sen blir det kontemplation och en del planlöst surfande ;)

   Kära läsare! Det vankas fint väder här i söder i alla fall. Annars är det rätta kläder som gäller. Ut, ut, ut! Jag ska passa på att vandra utefter Blekingeskärgårds kustremsa. Myyys!

   Stor kram till den som vill!

   Hasta luego, som det Sjätteklassiga-spanska-som-språkvals-Krillet säger nu för tiden.

   Med ett mycket-fin-helg-på-dig-rung säger vi så så läge - Hasta luego

   HajHaj!

   Feantsas magasin med min artikel har redan delats vidare i EU - The Homeless Hub ;D GAAAH! Spännande! KrameliKram!
 

Labels: , , , , , , , , , , ,