Förarbetet inför boksläppet börjar likna överskådbart... Familjelivet hägrar ;)

   Det är med hopp om livet som jag ser att förberedelserna börjar bli klara. Det mesta med inbjudningar till boksläppet är klart.
Dyk in vetja!
   Tack alla fina som hjälper till att sprida info! Sen ska det återkopplas veckan innan men nu kommer välbehövlig distans till detta. Det är ju så himla kul också och bara det tar på krafterna - att vara i ett stadium av firande och efterstadium av 4 års skrivande är ett ständigt hallå! Jag är stolt och tacksam att jag klarat ut det här. Overklighetsupplevelsen är stark ibland vill jag lova!
   Som tur är har livet annat att erbjuda och jag ska ta till vara på mitt älskade Krill nästa vecka. Älsklingen ska jag få rå om i helgen när Krillet ska åka bort till vänner.

   Sen kan inte allt vara rosenskimrande heller. Jag är ledsen över beskedet att min telefon måste på reparation mitt i den här yran med boksläpp och föreläsningar. Tele2 visade i alla fall framfötterna - när jag krävde flera månders avgiftsfritt gick dom med på det! Det är bara att stå på sig. Så nu får jag återgå till mindre smartare telefon men folk kommer att bli framkopplade som dom ska.
   Jag vill inte ens tänka på vilka samtal jag kan ha missat... Jag hoppas folk mailar eller sms:ar när jag varit svår att nå men vet flera som inte gjort det. Pust...

   Idag ska jag göra klart affischen till Falun - G:la Elverket. Det blir en snygg, enkel sak. Det är verkligen dags för helg nu ;) 

   Här kommer länkar till P4 Malmöhus intervjun. Det var mycket, mycket trevligt att få medverka.

P4 Malmöhus - Morgon i P4 130924. Ta fram till 02:37:20. 
Foto på mig i SR Malmös lokaler dök upp på deras Facebook-sida den här gången. Kul.

   Gå gärna in och gilla intervjun och sidan med fotot. 

   Kära läsare. Lite av en kortisblogg idag. Jag önskar dig en frisk och skön helg med mycket stark myyysfaktor. 

   En stor kram till den som vill :)

   Med ett ägg och bacon-osande och lite morgondisco på YouTube rung-eli-gung beder jag dig en härlig fredag

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , ,