Idag! P4 Malmöhus live 8.30-9. Tacksam! :)

   Tjohooo! Pirr-Pirr! Då var det dags igen - Morgon i P4 Malmöhus. 120604 var det sist. Innan boksläppet även då. Dom har en vecka med Malmöförfattare och jag blir så himla glad att jag får komma. Det ska bli spännande att få prata om "Nu har dansen börjat" och beskriva hur det går till när jag lever ett nyktert och fullgott liv.
   Dom är så himla bra på att ställa frågor i den studion så jag kan bara hänga på det dom vill höra om.

   Men det är pirrigt för det!!! ;D

   Jag går fram i lugn takt igen. Äntligen landade filmandet och ihopknytandet av "Nu har dansen börjat" - det var riktigt tufft där ett tag. Jag har nog inte varit så utmattad på flera år.
   Min älskade mamma bjuder oss till Teneriffa till senhösten och jag är otroligt tacksam för det. Martin och Lena som vi brukat vandra med där är tyvärr i Vietnam precis då men, kära läsare, ska du någonsin till Teneriffa så ta chansen att vandra med dessa två eldsjälar (länk till deras FB-sida). Svensktalande, barnkära och väldigt underbara människor. Dom har visat oss Teneriffa på ett inlevelsefullt, kunnigt och personligt vis där dom vandrar "egna" leder där du slipper trängas med stora grupper. Jepp, märker att jag kommer att sakna dom jättemycket...
   Annars blir det träffa vänner och vandra själva, bada, bada, äta, äta, gå på tolvstegsmöten. Mums!

   Inbjudan till boksläppet ligger nu på Facebook. Varmt välkommen! OSA gärna :)
   Även "Nu har dansen börjat" har fått sig en FB-sida. Gå gärna in och gilla när du läst. Som vanligt blir recensioner av båda mina böcker varmt mottagna och "orecenserat" publicerade här i bloggen :)

   Livet rullar på. Krillet kommer sakta in i skolan efter att ha inlett med 10 dagars frånvaro - streptokocker :p och älsklingen går i banor av stor förändring i livet och när jag får rår jag om honom på allra bästa och mesta vis. Själv är tempot viktigast näst efter tillfrisknandet just nu och det har gått in i en hanterbar lunk, som skrivet. Jepp, livet rullar på...

   Kära läsare! Jag önskar dig en fin vecka. Det är en fin tid! Luften lever av dofter och friskheten i andetagen piggar upp.

   Stor kram till den som vill!

   Nu rungas det av med ett eterpulserande och mediagalet tacksamhetsfyllt

   HajHaj!

 
 

Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,