"Nu har dansen börjat" är på väg :D

   Jag är tillbaka. Tänk att 5-6 timmar utslaget på två veckor utöver min vanliga vardag kan slå ut mig så extremt. Förra veckan tänkte jag att nu har jag grävt mig ett hål jag inte tar mig upp ur... Jag var totalt utmattad. Nu sitter jag här och dinglar med benen över kanten och vet, återigen, att utan min vanliga lunk går jag i bitar. Så nu, återigen, ska den livsviktiga vilan skötas 2 ggr dagligen med disciplin. Utbrändhet suger. Den finns faktiskt och är inte ett kryphål för latmaskar som jag trodde.

   Bläää för utbrändhet! Jag är så tacksam att jag har -

Maria Bielke von Sydow som visat mig vägen med tryckerier och allt författarigt och är en underbar vän.

Tokduktiga och härliga Nanna Salemark som utan krusiduller typsatt och fixat och trixat med mina båda böckers inlaga.

Min käre, intelligente och snabba svåger Thomas Ottosson som gjort  båda böckernas jättefina omslagslayout och allmänt varit den kreativa person han är.

Limpo - behöver snart ingen närmare presentation. Konstnären som klev rakt in i mitt hjärta och vars stil och inspiration sprider sig i världen. En verkligt sann skaparsjäl!

   STORT hurra för "Nu har dansen börjat"! Nu är den på väg i sin lilla UPS-bil på väg mot Sundet och efter att ha flyttat hemifrån längtar den nu starkt efter att få träffa sina rättmätiga bokmalar ;) Det är lite svårt att förstå att jag nu ska skjutsa ut den i stora vida världen. Jag är så otroligt spänd på hur den ska tas emot. Det är en vitt skild bok än "Jag ville bara dansa". Här är det bara hopp, mod och existens i verkligheten som skildras. Vilket äventyr jag är med om mitt i dansens virvlar! Och äntligen är allt på riktigt. Inget berusande kemiskt som inkräktar - bara ren och skärt rus som växer sig starkare för varje dag! Livet självt som alltid är närvarande och aldrig förgiftat! Gööött mos - även i de svåra stunderna av orkeslöshet är jag tacksam över renheten jag funnit att det visst går att göra livet genom. Tack och lov för tillfrisknandet så jag kan vara med mitt Krill, Älsklingen och alla som jag bryr mig om och som bryr sig om mig.

   Kära läsare, hösten är här. Det är en tid av härliga dofter och vackra turer. Jag önskar dig en fin vecka i skördefest och saftiga rivna morötter (om du är som jag och älskar färska morotstider ;)

   Idag är jag tacksam att jag sitter här med förnyat åtagande om mitt snigeltempo. Jag vill passa på att välkomna dig till Biograf Spegeln onsdagen den 16:e oktober kl 16.30 - 19 med Öppet HUS och boksläpp. Film och Limpo på plats precis som förra året.

   Stor kram till den som vill!

   Med ett lövigt i blandade färger rungande över stad och land avrundar jag som alltid med

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , , , , ,