Barnets perspektiv och röst - så fint det ska bli!

   Kortisblogg på riktigt idag. På väg mot Höör och Nömndemansgårdens föreläsningsdag. Fullbokat hus om det mest angelägna ämnet - hur vi tar hand om våra barn. Idag fokuserat på just barn i relation till missbruk och beroende.

Barnets perspektiv och röst - Nämndemansgården   med Hillevi Wahl som moderator.

   Mitt "lilla" barn sover fortfarande och ska väcka sig själv med telefonlarmet. Inte populärt - där har vi ett barn som tycker om att bli uppassad (läs:uppussad ;) Det är fint att kunna finnas där för henne! Något jag inte ens klarade av eller till fullo förstod innebörden av när jag missbrukade... Då trodde jag att "stärkaren" var vad som bar mig... Tacksam att livet kunde förändras!

   Kära läsare! Jag önskar dig en trevlig helg. Bloggar mer uppifrån Göteborg. Vi ska till min mamma i helgen. Gött!

   Stor kram till den som vill ha!

   Med en tågtuffande pirrighet i maggropen avrundar jag nu morgonens inlägg med ett "hoppas-att-jag-tillför-någon-något-idag" rung

   HajHaj! ;)

 

Labels: , , , , , , , , , , ,