Imorgon släpps "Nu har dansen börjat! Metro Skåne! Overkligt tacksam :)

      Det är inte vilken morgon som helst - det är dan före dan av andra boksläppsdan ;) Imorgon händer det!
   "Nu har dansen börjat" ska ut på världens stigar och möta dom människor vars ord den tillhör. Jag är otroligt tacksam!

   Selina Håkanssons film om resan jag gör har premiär, NBV Skåne finns på plats med allmän info, bjudandde på Godtemplaredricka och med studiematerialet till "Jag ville bara dansa" sen är det jag med mina hjälpredor, Malin och Aicha, som trängs bland folk, salta pinnar, kakor och bubbel ;)

   Jag hoppas på uppslutning av alla möjliga människor. Jag har skickat särskilda inbjudningar till SUS Beroendecentrum, Malmö Stad samt olika behandlingshem och kamratföreningar. Alla är inbjudna - beroende och missbruk berör hela vårt samhälle! Det är tacksamt att få bidra med min erfarenhet.

   Jag ser fram mot det här! Varmt välkomna!!!

   Boksläpp kl. 17-19 på Biograf Spegeln, Stortorget i Malmö! Fritt inträde, Öppet Hus och Drop-In!

   Jepp! Länkar är kul ;)

   Jag ligger väldigt lågt för tillfället och har dagar i lugnt tempo. Det är en spännande tid framöver men just idag är precis där jag ska vara. Jag tar ner det mesta på jorden och här och nu har fått ännu ett nytt djup i mig.
   Jag bloggar lite mer senare idag men först ska jag förbereda frukost i lugn och ro, hämta Metro där Selina Håkansson och jag ska vara med idag och sedan är det sista finisharna inför morgondagen.

   Kära läsare! Jag önskar dig en helt underbar vecka med mycket ljus och värme!

   Rungar av med sidors prasslande och fjärilar i magen som klingande piper

   HajHaj! ;)
 

 

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,