Kvällsblogg - mitt i föreläsningsyran blir det iaf en kortis ;)

Jag börjar tisdagen med att intervjuas i P4 Dalarna mellan 9.00-9.30. Sen blir det föreläsningsdag på Gamla Elverket i Falun på inbjudan av IOGT-NTO och NBV. Kul! Det har varit dagar av lugn och ro hos pappa i Dala-idyllen för Krillet och mig så jag känner mig laddad.

Filmen av Selina Håkansson "Nu har dansen börjat" har varit blivit väldigt uppskattad och kommer att visas på föreläsningen imorgon.

Annars är det en känsla av overklighet som råder just nu. Att jag ville skriva har jagat mig hela mitt liv men att det skulle bli så mycket media och att jag skulle bli ombedd att föreläsa hade jag inte alls med i mina planer från början av det här projektet när jag började skriva 2009.
Jag tar ner det på en amatörnivå eftersom det är vad jag är. Samtidigt är väl i och för sig självupplevd existens så proffessionellt det kan bli ;)

Det är nervöst inför imorgon men jag vet att mitt syfte är att sprida hopp där mörker annars råder så det är balsam för själen!

Kära läsare! Jag önskar dig en underbar vecka! Jag tänker på alla i stormen i södra Sverige.

Älsklingen har klarat sig bland vindpinad betong himma i Malme! Här i Dalarna har vi inte märkt något alls.

Stor kram till den som vill!

Rungar av med ett varmt och stiltje mellan kullar och dalar ekande

HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , ,