Boksignering av "Nu har dansen börjat" på Akademibokhandeln, Triangeln idag!

   Jag har en spännande dag framför mig med boksignering på Triangeln - det köpcentrum som ligger på min gata i stan ;)
   Det kommer säkert en massa folk som jag träffar på i kvarteren men som inte vet om vad jag sysslar med. Det är skönt att jag skrivit mina böcker med en stadig integritet i förgrunden. Särskilt eftersom mina böcker fått så mycket offentlig uppmärksamhet även i övrigt så klart.
   Det är ett brinnande hett ämne med alkoholen och dess effekter i dagens samhälle där den portätteras som spännande och belevat att ha med - trots alla hemskheter den för med sig... Märkligt i en tid av vad vi kallar medvetenhet och självförverkligande...

   Nu vill jag passa på att önska dig kära läsare en goood lördag. Det händer mycket i Malmö idag - Gustav Adolfs Torg invigs med Tomten på plats, julstök i City samt alla Idol-stjärnorna som ger autografer på Triangeln - så är inte bara jag som "kråkar" idag ;)

   Stor kram till den som vill - behövde bara skriva av mig lite. Är nog lite nervös ändå... :D

   Med en varmt kärleksfullt känsla som avslut på november 2013 och ett önskande om en fin 1:sta Advent signerar jag nu av dagens inlägg med ett pirrigt

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , ,