Mmm, nu börjar det skönjas jul! Julmat på Provita! SVT på G :)

   Det är förkylt. Kan faktiskt vara lite mysigt att gå här hemma och skrota i mörkret. Jag har haft att göra med att läsa ut en bok och kolla TV, SVT Play och en massa serier. Jag slappande framför skärm... - inte helt vanligt men, faktiskt, inte helt ovanligt sen jag blev med Älsklingen. Att mysa med att titt som tätt sitta tindrande i soffan var en sidovinst jag inte räknat med att få in i mitt liv när jag klev in i vårt förhållande ;)

   En utepaus blev det i förrgår med jullunch på Provita - ett behandlingshem där jag brukar gå och tala för dom intagna ibland. Det var urmysigt att träffa en massa folk där som jag känner. Det är en fin gest av Provita att göra den här träffen för oss som kommer ideellt för att delge patienterna vår erfarenhet av att leva drogfritt.

   Visa ditt stöd förresten - IOGT-NTO:s kampanj Vit Jul

   Är fortfarande lite hängig så jag ville mest önska God Före Jul dagar och få koppla upp mig lite med omvärlden. Jag har inte velat sitta på tolvstegsmöte och snora den här veckan så telefonen har gått varm och jag har fått backa och vila mycket som behövligt är.
   En rolig sak hände häromdagen och det var att SVT Go'kväll hörde av sig och den 22/1 ska jag vara uppe i Umeå och medverka i riks-tv :) Spännande!!!

   Kära läsare! En nejlikedoftande, clementin-tuggande och pepparkakssmulig före juletid önskar jag dig av hela mitt hjärta!

   RungeliRung nu är det dags för Julkalendern så från stenåldern studsar ekort mellan bumlingarna

   HajHaj!!!

 

Labels: , , , , , , , , , , , , ,