Go'kväll i SVT1! Onsdag 22/1 kl. 18.15 och SVT Play! Sen blir det Sundsvall, NBV.

   Här och nu! Ett stadigt mantra som går i det här huvudet. Tränar mycket och äter rätt och gott. Tar hand om mig och familjen så mycket dom orkar med (hehe) och är allmänt nervös...
   Sitter här med fårg i håret och funderar INTE på vad jag ska säga i TV eftersom det inte är någon mening med det - jag har ju ingen aning om vad Pekka Heino kommer att fråga! Det är bara att vara mig och berätta om min erfarenhet. Det ska bli sååå kul :)
   Direkt efter har jag bra med tid så att jag hinner på ett tolvstegsmöte i Umeå! Vilken lyx!!! :) Tackar för den :)
   Den 23:e är det föreläsning i samarbete med NBV MittSverige i Sundsvall som gäller, så då jag tar tåget ner på torsdag morgon från Umeå. Äventyr i Norrland vill jag lova och det ska bli fint att få föreläsa om den nya boken - vikten av att lära mig leva ett liv där att ta återfall inte blir ett alternativ! "Nu har dansen börjat" ska ligga i fokus på den föreläsningen nämligen.

   Annars har våren ljusnat med planer för liiite utflykter framöver. Det blir Dalarna över Krillets sportlov med skidskola för barnet och allmänt mys. Där ska jag också göra en föreläsning på temat "Vart femte barn" i samarbete med IOGT-NTO Dalarna och NBV Dalarna och det redan första dan vi är uppe så sen har jag 6 dagar av Dala-jäs hemma hos pappa och hans fjälla framför mig. Det ska bli jätteskönt. Mycket familj och familj till familj blir det också. Tacksam!
   Vackra, vackra, vackra Dalarna!!!

   Senare blir det en weekend-resa och hörrni - det är en HEMLIS!!! Men det är svårt att hålla hemlisar tycker jag så jag måste få dela med mig den till er. Jag har bokat en tre-dagars (fyra med flygkvällen dit) till Disneyland Paris! WeeeHooo! Det är så att Krillet är precis i gränslandet mellan liten och större och det här är nog sista chansen att det kan vara intressant/kul/magiskt och spännande. Det kostar som en två-veckors till Teneriffa men vad gör man inte för att hon ska få ett minne för livet. Sen ääälskar jag karuseller också ska ju gladeligt erkännas ;)
   Jag har aldrig fattat det här med weelend-resor förrän nu. Det här blir hur fint som helst och med nära till hotellet kommer jag att kunna siesta precis som jag ska också. Vi tog inte Disneyhotell eftersom det var löjligt dyrt men det finns många andra hotell inom gångavstånd och jag fick bra boka-tidigt rabatter också - både på flyg och boende så 29:e maj bär det av till Disneys Magiska Värld. Mums!

   Nu har jag hårfärgat klart (hunnit med en del medan du suttit här och läst kära du ;)
   Jag ska till gymmet nu innan resten av dagen tar fart så nu avrundar jag detta inlägg.

   Jag önskar dig en fin vecka kära läsare! Det blåser och temperaturen har hittat till vinter så slå på mysfaktorn i hem och klädval så ska vi nog njuta av den här veckan med va'!

   Stor kram till den som vill!

   Jag rungar av med ett pirrigt och otroligt tacksamt

   HajHaj!

 

Labels: , , , , , , , , , , , , ,