Jätteglad och tacksam tågar jag genom Norrland! På räls till Sundsvall - P4 Västernorrland och NBV, Blå Bandet och IOGT-NTO!

   Det här är min första miniturné. Det är en resa med gott om plats för att vila, njuta och få dela med mig av min erfarenhet. Allt med hjälp av tillfrisknandets alla hörn och vrår. Samt väldigt fokus på praktisk andlighet - lyhördhet, respekt, tacksamhet  och en önskan om att få säga nåt vettigt!

   Vilket härligt gäng de är Go'kvällarna! Alla som arbetade med programmet vill jag verkligen tacka för en välstyrd skuta! Att få sitta och vara en del av deras välsmorda och gott skrattande kugghjul var verkligen en ynnest! Trevligt att träffa de andra gästerna också -
   Maud Onnermark som lagar fantastisk mat och lyfte mitt intresse för matlagning till nya nivåer. Snart komme rjag inte längre att kunna säga att jag har vidder av nollkoll vad det gäller mat ;) Tack för det Maud!
   Christopher O'regan som jag sög in vartenda ord av. Historia är något som jag dras till och min SVT Play går oftast varm med historiska dokumentärer, så att få sitta och luncha med en så inbiten historiebiten person och höra vinklingar och tankegångar kring vingslagen var en riktig godisstund för själen :)
   Pekka Heino var en perfekt programledare och som sagt resten av The Crew! Mycket trevlig upplevelse!

  Dela gärna länken och klicka i FaceBooks rekommendera-knapp på Go'kväll SVT Play! Jag är biten och hoppas på att få fler erbjudanden att framträda i rutan ;)

   Nu bär det av till Sundsvall. Åkte precis genom Kramfors och kramade mig själv - här åkte vi syskon ofta igenom när vi var små och kramades alltid i Kramfors då vi skulle upp till mormor och morfar i Betåsen, Ångermanland (mmm, kärleksfulla minnen)...
   "Förmiddag i P4" i P4 Västernorrland väntar - det blir livesändning mellan 12.10 och 12.50 och sedan är det föreläsning på inbjudan av NBV MittSverige Sundsvall, Blå Bandet och IOGT-NTO Västernorrland.

   Ja, kära läsare! Tack för allt stöd. Det här är en underbar resa! Jag önskar dig en fortsatt fin vecka.
   Med snöiga hälsningar från ett relativt mycket litet snöigt Norrland ;) Har inte behövt varken långkalsongerna eller Helly Hansen tröjan ännu i alla fall - hehe...

   Stor kram till den som vill!
 
Med ett glatt och tuffigt rungande från ett Norrtåg genom nejderna ekar jag nu iväg mitt tacksamma

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,