Lugna veckan med småtåtar att dra i. Grattis Ääälsklingen!!!

   Jepp - Lugna Gatan. Min nya adress i verkligheten. Märkligt då jag nu står inför att vara mest offentlig hittills i och med SVT1 Go'kväll nästa onsdag, den 22:a januari kl. 18.15.

(Gå in på FaceBook-evenemanget via den här länken och OSA vetja.)

   Faktiskt är det här året spikat för en tid av återhämtning och fokus på familjen. Jag ska göra några föreläsningar men det ser mer ut än vad det är. Faktiskt är det tillfrisknandet, vila, fysiskt underhåll, hushåll och Krillet som är #1 heeela 2014.
   Leva i nuet och varva ner efter allt skrivande och ståhej - jag börjar gå in i en lunk nu och det är välbehövligt på riktigt! ;)

   Annars är det som gäller i tiden ett jublande JÄTTEGRATTIS till Älsklingen! Han ska bli en ovanligt vanlig man och kliva av egenföretagandet.
   Det är ett otroligt fint jobb han ska utföra - i augusti i år kliver han på som verksamhetschef för KRIS Malmö! Tjohooo! Han har lång erfarenhet av föreningsliv genom outsläckligt engagemang i nykterhetsrörelsen och KRIS samt en brokig ungdom i erfarenhetsbanken bland mycket annat som han tar med sig in i vår fina lokalförening här i stan.
   Snacka om givande arbete! Att vara med i genuin gemenskap med andra under livets gång är, enligt mig, det mest värdefulla och att få vara med och stötta människor in i en dylik existens med fokus på meningsfullhet och ansvarstagande måste vara enormt givande.
   Så - STORT grattis min Älskling! Det här blir hur bra som helst!

   Jepp - Tacksam på Lugna Gatan idag!

   Kära läsare - nu ber jag att få önska dig en läcker mitt-i-veckan-dag! Med många givande stunder i andras sällskap och frisk luft under vingarna.

   Stor kram till den som vill! Nu ska jag servera frukost till Lugna Gatans "lilla" Krill!

   Med ett allt ljusare och allt vintrigare Sverige laddar jag detta avrundande

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,