SVT1 idag 18.15 + jättefin recension från BTJ - Bibliotekstjänst! :)

   Nu är det dags. På flygplatsen och väntar! Från imorgon kan man se programmet i Go'kväll på SVT Play. Det här känns så spännande! Att få prata om att det går att leva utan alkoholen och de andra drogerna fast jag har beroendesyndrom är en oerhörd ynnest! Särskilt när det blir inför 800 000 tittare! Ett hoppfullt inlägg om tillfrisknande mitt i denna sjukdoms hemska konsekvenser.

   Sundsvall imorgon -

   Sen fick jag en mycket fin recension av Bibliotekstjänst, BTJ. De som talar om för svenskarna vad vi ska läsa ;) Mycket glad för det!

Ur häftepos 14105110
Lektör Pia Holmström
Bibliotekstjänst

Citat enligt BTJ:s regler;
  "I denna uppföljare berättar hon om sitt nya liv tillsammans med sin dotter. Men för Lotten som länge levt utanför samhället är det svårt att veta hur ett vanligt familjeliv ser ut. Frågeställningar som många av oss tar för givet kommer upp som: Ska man tvätta fönstren en gång i veckan? Ska barnen vara på aktiviteter varje dag? Och hur planerar man matlagningen? Till slut bränner hon ut sig på att vara en perfekt mamma och lär sig att hon är bra som hon är. Det är en intressant bok för de flesta om hur det kan vara att återta sitt liv och försöka förstå verkligheten."

   Jepp! Så det rör på sig idag med :) Krillet kramades yrt imorse, Älsklingen hämtade och körde mig ut till Malmö Airport eller Sturup som jag gärna vill säga fortfarande och nu sitter jag här och morgonfikar innan avgång. Det känns väldigt lyxigt får jag medge :D
   Tacksam att få den här möjligheten!

   Ikväll när det sänds i TV-rutan sitter jag på ett självhjälpsmöte i Umeå med likasinnade och har överlevt även denna utmaning!

   Kära läsare! Jag önskar dig en fin onsdag - en härlig avspark mot veckoslutet ;)

   Stor kram till den som vill!

   Med öron spända för boardingutrop och en god kaffe latte avrundar jag nu dagens inlägg och med ett pirrigt, andäktigt och förväntansfullt rung hälsar jag dig med hela mitt hjärta ett hoppfullt

   HajHaj!

 

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,