Förberedande veckor med P1, Kvällsposten, Nordiskt Forum och Nämndemansgården...

   Tillbaka i bloggland! Vilka veckor det har varit!!!

   P1-inspelning - sändning 6/4 11.03 tema "Försoning".

   Intervju med Kvällsposten ska göras idag som gäst i deras artikelserie om rattfylla.

   Nordiskt Forum inbokning på Litteraturscenen samt monter i gratisdelen av mässan -
hjärtligt välkomna att hälsa på 12-15:e juni i Malmö.

   Sen har vi Nämndemansgårdens "Beroende och missbruk - BARNETS perspektiv och röst" -  i repris 4/4 på Malmö Högskola på Orkanen.

   Först ut blir det en boksignering på lördag på bokhandeln Sök & Finn i Malmö kl. 12-16.

   Jepp! Det är mycket nu! Tack och lov attt jag tog beslutet att inte boka in mig på en massa på egen hand det här året...!!! ;)

   Annars har livet rullat på fint med mycket, mycket vila och dammtussar i hörnorna. Barnet är otroligt fin och självständigare för varje dag som går. Hon vill gärna hänga när luckor och ork finns (från bådas sida). Stämning skapar vi efterhand ;)
   Att ha en mamma som är utbränd och en särbo-pappa kan ha sina fördelar när det är dags att ta ansvar för sina val och prioriteringar i livet. Jag är så stolt över henne!
   Snart ska det utvecklas en UNF - Ungdomens Nykterhetsförbund lokalförening i Malmö och där brinner hon av längtan att få vara med. Det känns tryggt att hon ska få vara i miljöer där nykterhet sätts i förgrunden och UNF har alltid massor med hyss på gång eftersom det finns resurser till det. Kul!

   När man talar om trollen ska det lilla livet upp nu. Jag ville bara kika in här. Den ork som funnits har jag lagt på familj och vila. Tänk att tiden ibland blir så himla knapp...

   Kära läsare! Jag önskar dig en fin onsdag. Det är köldknäppens dag idag tror jag men med halsduk och vantar kan även denna dag bli en friskluftsdag :)

   Stor kram till den som vill!

   Med ett rungande fullproppat med våriga vibbar avrundar jag med ett värmeslagsladdat

   HajHaj!

Labels: , , , , , , , , , , , , ,