Öresund i glittrande sommarsol, imorgon Mölndal och minnesstund.

Att se Krillet njuta av bad med kompis, solat och doppat mig hela dagen i sällskap av finaste vän och "svärmor". En underbar dag före dagen för minnesstunden för min älskade mamma.
Svärmor och jag har pratat om att förlora föräldrar och trots sina 81 år fick hon också tårar i ögat och berättade att ofta kommer det tankar om saker som hon vill fråga sin mamma om... Det är en förlust för all tid det här...

Ville bara höra av mig in hit. Nästa vecka blir det Stockholm med långa lata dagar i stan medan Krillet ska spendera tid i skärgården med familjen. Jag hade gärna bara varit hemma i Malmö men resan var planerad sedan länge och jag ska göra det bästa av den. Umgås med systrar, tolvstegsmöten, vänner och lååånga promenader. Det blir fint det med.

Kommer att klara detta. Kommer att sakna Älsklingen som måste vara hemma och jobba men det blir fint med egen tid att smälta, sakna, sörja och ta tag i  att leva kvar och samla kraft och inspiration att ta vara på och uppskatta livet.

Kära läsare - jag önskar dig sköna sommardagar och ser fram mot att skriva här när tiden blir lite mer normal igen.

Stor kram till den som vill!

Rungar av med ett sorgset, saknande men kärleksfullt älskande min fina, fina mamma -

HajHaj

Labels: , , , , , ,