Paus i rensning och ut för ett plask i Västkustska böljan

Går igenom mammas hem. Jag har fått köra en ny luring det sista och det är att tänka att "Mamma har flyttat" så fort saknaden stormar på. Klarar inte smärtan av sorgen efter flera dagar i hennes hem. Behöver se en ljusning snart. På lördag kväll är jag hemma i Malmö igen och det är min livlina just nu.
Det har blivit väldigt bra med all rensning i alla fall och nu är det bara det sista kvar - smågrejor som ska monteras ned, lite enstaka smått som ska packas, tippen på lördag och bokning av städfirma.
Idag ska jag bada!

Ville bara kika in här lite snabbt. Behövde det - först ut i ettorna och nollorna och nu ut och bli ett med dom andra badj-klarna.

Kära läsare - jag önskar dig ett fint veckoslut. Det är en härlig årstid och frisk luft kan intagas i bara shortsen - hääärligt!

Stor kram till den som vill!

Med ett böljande och svalkande rungar jag avrundande dagens blogginlägg

HajHaj!

Labels: , , , , , , , ,