NY BOK kommer snart! JULigt pris på mina tidigare böcker!

Hej alla fina!

Sitter i arla morgonstund efter att ha väckts av tanken - "Men jag glömde ju musiken!" och så fick jag sätta mig och pussla i ett manus som min son Loke och jag skickar in till tryck inom kort. En bok som ska heta

"En tanke om dagen för små, mittemellan och stora"

Smakprov kommer snart ;)

Min son är en hejare på att rita och ge sina karaktärer uttryck och personlighet.
Vi har jobbat fram en liten bok med bejakande tankar för barn och alla som varit små.
Det är ett helt underbart projekt som jag varit sugen på länge och hållit på att formulera ett bra tag.
Igår åkte manuset till sättning hos härliga Nanna Salemark som gjort sättningen på alla mina böcker.

Spännande och givande projekt! Nu hoppas vi att det ska falla läsarna och tittarna i smaken!
Utgivningsdatumet är inte klart än men det sker inom en till två månader.
Vi är så lyckliga och taggade för detta projekt! Tack också till A. Davidsson vars insats jag kommer att beskriva när den släpps.

Så, nu till ljuvliga, Juliga priser!

Mina böcker har blivit antagna som kurslitteratur till Högskoleutbildning för Socionomer - ett erkännande av mina verk jag fortfarande inte riktigt kan smälta - men tjoho-ar ändå som om att jag fattar ;D
I alla fall så har detta gjort att jag fått skärpa mig och ta böckernas innehåll och budskap mer seriöst. Likadant med mina föreläsningar som ingår i högskolepaketet (jag kommer att föreläsa återkommande på kursen) och som jag ju också ger i andra sammanhang -
läs mer om mina föreläsningar och recensioner av dem här.

Jag vill nu att böckerna ska nå fler hus och hem och därför kom jag på den
gnistrande idén om att sätta Julpris på alstren.

För båda signerade böckerna - 100 SEK plus frakt 45 SEK = 145 SEK

För en signerad bok - 65 SEK plus frakt 35 SEK = 100 SEK

Om du bor i Malmö och vill hämta på plats så blir priset utan frakt såklart.

Så passa på för att hinna få hem dem innan Julposten tar fart!

Beställ per mail till
info@saltodevita.com

Skriv
Namn och adress
samt
Vilket namn du vill att jag signerar till.

När du får bekräftelse och faktura på din beställning kan du sätta in summan direkt på bankkonto eller Swisha med samma text som i mailet.
Betalningsförfarande kommer i din beställningsbekräftelse.

Nu önskar jag dig en fin fortsatt vecka kära läsare!

Vi ses snart igen!

KramKram!