Fler smakprov! Nu har "21 tankar" anlänt i lådvis. Beställ till jul- och nyårspris!

Nya boken "21 tankar...om ATT BLI STOR INOMBORDS" kom hem i lådvis igår!!!
Med hjärtat i halsgropen sökte jag min son Loke hela gårdagen (skärp dig människa - 16-åringen går i skolan!!!).
Jag är nämligen bortrest *skrattsmiley med flödande tårar*
Att vara en bortrest författare när ens alster landar är mitt recept för akut uppstående hjärnsläpp.

Tankarna som fladdrade gick ungefär så här;
"Blev trycket bra???!!!?"
"Har tonåringen tappat lådorna i backen och vågar inte svara eftersom böckerna är fördärvade???!!!?"
"Nu är alla sidor bara en stor färgblobb!!!?!!!"

Ja, och så vidare - så slösade jag hela dagen.
Loke slutade skolan och hade som en god elev inte varit på sin telefon
(eller eventuellt friskt nog helt sonika ignorerat sin topp-tunnor-tokgalet sms:ande mamma)
och ringde mig i lugn och ro meddelande att böckerna var i toppskick! :D

Med hjärtat i halsgropen sitter jag nu och kan gladeligt berätta för dig kära läsare att vi fått in beställningar från privatpersoner, Malmö Stad, Röda Korset, Svenska Kyrkan och skolor.
Detta inspirerar oss till att gå ut med ännu ett par smakprov (de sista vi offentliggör i bloggen).

Passa på till jul- och nyårspris - 69 SEK plus frakt eller om du hämtar upp.
Skriv ett mail till oss på info@saltodevita.com
Skriv antal böcker och din adress alternativt telefonnummer/mail om du vill hämta upp.
Annars kan du också beställa på Bokus.

För organisationer, kommuner och övriga som vill göra lite större beställningar
diskuteras priset med oss på förlaget -

info@saltodevita.com
+46709359050

Här kommer ett urval - redan visade och nya - ur vår jättefina bok

"21 tankar i en enorm liten bok om ATT BLI STOR INOMBORDS"















Fin va'!

KramKram alla fina!

Loke hälsar och Lotten viftar vid tangentbordet ;)